Gå videre til innhold

Dokument -

Hovedfunn i SiOs profilundersøkelse

SiO måler hvert år hvor fornøyde studentene er med tilbudet. Den overordnede kundetilfredsheten er på 4,4 på en skala fra 1 til 6. Spesielt er tilbakemeldingene gode på trening, barnehage og foreningskurs. Hovedfunn fra SiOs kundetilfredshetsundersøkelse 2018 er nå tilgjengelig. Undersøkelsen er utført av OMG på oppdrag fra SiO. Formålet er å få innsikt i hvordan studentene opplever SiO.
go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.pdf
Last ned

Emner

Regions

Kontakter